رویان

مدل لباس ، آشپزی ، فال ، عکس پروفایل ، عکس های خفن و جالب ، بیوگرافی بازیگران

رویان

مدل لباس ، آشپزی ، فال ، عکس پروفایل ، عکس های خفن و جالب ، بیوگرافی بازیگران

فال و طالع بینی روز دوشنبه 17 مهر 96

فال روزانه,فال امروز,فال فردا,فال روز,daily omen

فال روزانه و هر روز خود را در رویونیز مطالعه کنید. امیدواریم از خواندن فال امروز خود لذت ببرید. با ما همراه باشید.

فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه,طالع بینی روزانه,سایت فال روزانه,فال روزانه 2

فال روزانه فروردین

تمام موفقیت ها و خوش شانسی هایی که طی چند ماه گذشته مایه خوشحالی شما شده اند به اندازه کافی به شما آرامش داده اند تا روی علایق معنوی و هنری خود تمرکز کنید. شاید امروز چند غافلگیری خوشایند در انتظار شما باشند. شما امروز با افراد جدیدی دیدار خواهید داشت که با آنها علایق مشترکی دارید. آنچه از آنها یاد می گیرید به رشد و پیشرفت بیشتر شما کمک خواهد کرد. شاید خودتان دلتان بخواهد با خودتان خلوت کنید و در سکوت استراحت کنید، اما علاوه بر کارهایی که برای انجام دادن دارید، دیگران از شما انتظار دارند برای آنها هم وقت بگذارید. شاید بهتر باشد در طول روز کارهایتان را انجام داده و از غروب آفتاب وقتتان را برای خودتان کنار بگذارید.

دوست فروردینی ، همیشه توجه داشته باشید که موفقیت در یک کار، پیروزی های بعدی را به دنبال می آورد و احساس خود کم بینی را از انسان دور می کند. کافی است تنها به یک چیز که موجب بالندگی شماست و یا یک زمینه که در آن موفق بوده اید فکر کنید. ارزشمند بودن خود را مورد تایید قرار دهید.

فال روزانه,طالع بینی روزانه,سایت فال روزانه,فال روزانه 2

فال روزانه اردیبهشت

امروز شما در تمام طول روز خوشحال خواهید بود و از ثمره زحمات چند سال گذشته خود لذت خواهید برد. شما در حال حاضر می توانید اهداف و چیزهایی را دنبال کنید که پیش از این هرگز قادر به انجام آنها نبوده اید. امروز شما همچنین از جذابیت ویژه ای برخوردار هستید و دوستان قدیمی و جدیدتان دورتان را گرفته اند و حتی فرصت این که بتوانید نیمه گمشده تان را پیدا کنید برای شما فراهم است. اگر همه چیز آنقدر خوب به نظر می رسد که برایتان قابل باور نیست خودتان را نیشگون بگیرید تا از این که بیدار هستید اطمینان پیدا کنید. قرار نیست زندگی همیشه سخت و بی رحم باشد، گاهی جادوی قدرت خداوند را در کوچک ترین چیزها هم می شد دید.

اردیبهشتی دوست داشتنی ، ممکن است همواره در تغییر شرایط تنش آفرین موفق نباشید، لیکن با تغییر دادن دیدگاه خود نسبت به آن، می توانید احساسات خود را عوض کنید. اگر کسی دیر به سر وعده می آید، بی تفاوت باشید و از وقت آزادی که به دست آورده اید لذت ببرید. اگر کسی بی ادب و پرخاشگر است این گونه فکر کنید که او خودش را کوچک و حقیر می کند، نه شما را.

فال روزانه,طالع بینی روزانه,سایت فال روزانه,فال روزانه 2

فال روزانه خرداد

کم بودن پیشرفت شما باعث شده است که بخواهید بیشتر و بیشتر فشار وارد کرده و به سمت جلو پیش بروید، اما امروز این طور به نظر می رسد که بی آن که هیچ حرکتی در کار باشد، فقط چرخ هایتان دارند می چرخند و شما دارید خودتان را خسته می کنید. مسیری که شما دارید طی می کنید به خاطر مشکلات و ناهمواری های به ظاهر کوچک و بی اهمیت خیلی پیچیده تر از آنی شده است که انتظارش را داشته اید. بر خلاف آن چه خودتان فکر می کنید، سپردن کارها به دست حس خلاقیتتان خیلی بهتر از منطق همیشگیتان برای پیش بردن کارها و استفاه از انرژی امروزتان به کارتان خواهد آمد. قلبتان چیزهایی را می داند که ذهنتان نمی تواند درک کند.

خردادی عزیز ، فقط برای ده دقیقه در روز به آرامی و سکون کامل روی صندلی بنشینید و به آن سوی پنجره ها نگاه کنید. اجازه دهید تا ذهن تان به هر کجا که می خواهد برود. بسیاری از افراد به این کار ” تفکر عمیق ” می گویند. ما آن را ” حضور در زمان حال ” می نامیم، چیزی که اغلب از آن غافل هستیم.

فال روزانه,طالع بینی روزانه,سایت فال روزانه,فال روزانه 2

فال روزانه تیر

امروز صبح که از خواب بیدار می شوید کمی خواب آلود و بی حوصله هسید، اما در ادامه روز ذهنتان درگیر مسائل اقتصادی شده و به طور جدی به دنبال راهی برای بهبود بخشیدن به وضعیت مالی خود خواهید بود و به همین منظور تحقیقات زیادی انجام خواهید داد. جستجو کردن برای یک سرمایه گذاری مطمئن برای آینده ای بهتر کاری قابل تحسین است، اما به شرط آن که باعث نشود کارهای اصلیتان را کنار گذاشته و تأثیری که فعالیت های زمان حالتان روی رفاه آینده تان می توانند داشته باشند را نادیده بگیرید. امروز زمان زیادی را صرف رسیدگی به خانه تان خواهید کرد و شاید برای تغییر دکوراسیون منزلتان به خرید بروید، حواستان باشد بیشتر از کوپنتان پول خرج نکنید.

تیر ماهی باهوش ، لزوم یک برنامه منظم روزانه برای تنظیم نیازهای زندگی بسیار خوب و معقول است، ولی نباید اصرار و اجبار در رعایت آن موجب تنش و اضطراب شما شود. سختگیری و جدی بودن زیاد سبب می شود فرصت ها را از دست بدهید و تاکید برای اجرای آن برنامه موجب می شود انرژی خود را بیهوده تلف کنید. در مواقعی که لازم می دانید روش و تاکتیک خود را تغییر دهید تا در کارهای تان موفق تر و در رسیدن به اهداف تان خلاق تر شوید.

فال روزانه,طالع بینی روزانه,سایت فال روزانه,فال روزانه 2

فال روزانه مرداد

امروز ممکن است تغییرات و پیشرفت هایی که در زندگیتان ایجاد شده اند باعث شوند افرادی به دیدن شما بیایند و خوشحالی در فضای خانه تان موج می زند. شاید حتی یک مهمانی یا دورهمی برگزار کنید و شادیتان را با دیگران شریک شوید. این موضوع وقتتان را خیلی خواهد گرفت، اما انرژی مثبت زیادی را نیز به شما منتقل خواهد کرد. از این روز زیبا و شانسی که به شما روی آورده است نهایت استفاده را ببرید. ایده های فوق العاده ای به سرتان می زنند که وقتی م یخواهید دیگران را هم در جریان آنها قرار داده و یا نظرشان را جویا شوید می بینید که نمی توانید به خوبی در موردشان توضیح دهید و درک حرف هایتان برای دیگران دشوار است، چطور است اصلا چیزی نگویید؟

مردادی عاشق، تداخل و ادغام مسائل کاری با زندگی خصوصی باعث اختلالات جسمی و روحی می شود. برنامه و زمانی را برای توقف کار انتخاب کنید و به آن پایبند باشید. در خانه به کار فکر نکنید و توجه خود را به زندگی خانوادگی معطوف دارید. مواردی پیش می آید که این کار برای تان مقدور نیست، ولی سعی کنید بیشتر این مساله را رعایت کنید.

فال روزانه,طالع بینی روزانه,سایت فال روزانه,فال روزانه 2

فال روزانه شهریور

شما معمولا طرفدار اعتدال و انصاف در رفتار هستید، اما امروز تمایلتان به خدمت رسانی به دیگران و از جان گذشتگی بیش از هر وقت دیگری است. شما در حال حاضر ترجیح می دهید به جای این که روی انجام کارهایتان و دنبال نمودن اهدافتان تمرکز کنید وقتتان را برای خدمت به دیگران صرف کنید، اما اگر به این رفتار فداکارانه ادامه دهید در پایان روز به مشکل برخواهید خورد. سعی کنید مرز بین خدمت به دیگران و قربانی کردن خودتان را تشخیص دهید و خواه پول یا وقتتان باشد و خواه انرژی و احساستان، تنها از چیزی به دیگران بخشید که خودتان به آن نیاز ندارید. یادتان نرفته که در پروازها هم در مواقع اضطراری می گویند ابتدا ماسک خودتان را بگذارید و سپس به دیگران کمک کنید؟

شهریوری خاص ، زمانی که کسی از شما می خواهد کاری را برایش انجام دهید بهتر است بگویید: ” به من اجازه دهید برنامه ام را بررسی کنم، سپس به شما خبر می دهم. ”
این روش به شما کمک می کند تا با فرصت بیشتری در رابطه با این درخواست فکر کنید و تصمیم بگیرید که آیا واقعا می خواهید این کار را انجام دهید یا انجام آن فقط به اتلاف انرژی شما می انجامد.

فال روزانه,طالع بینی روزانه,سایت فال روزانه,فال روزانه 2

فال روزانه مهر

موفقیت هایی که به تازگی به دست اورده اید باعث نشده اند که خیالتان راحت شود و فکر کنید که می توانید با خیال راحت سر جایتان بنشینید و احساس می کنید که باید حتی سخت تر از قبل تلاش کنید. امروز نیز زمان زیادی را صرف فکر کردن به این موضوع خواهید کرد که چگونه می توانید از گزینه های که پیش رویتان قرار گرفته اند استفاده کرده و موقعیت اقتصادی و اجتماعی خود را بهبود ببخشید. مواظب باشید در هنگام فکر کردن به این مسئله دچار خوش خیالی نشوید و واقعیت هایی که اتفاقا اهمیت زیادی نیز دارند را نادیده نگیرید. امروز در شراکت هایتان خواه شراکت تجاری باشد و یا در رابطه تان با شریک عاطفیتان اوضاع روبراه خواهد بود.

مهری پر مهر و محبت ، افکار منفی انرژی ذهن را به طور قابل ملاحظه ای هدر می دهد” در صورت امکان، از ” انتقاد نا به جای خود ” نیز دوری کنید.
به خاطر اتفاقات گذشته که دیگر قادر به تغییر آن نیستید، خود را سرزنش نکنید و در نظر بگیرید که شما هم مثل دیگران شایسته همان توجه و بخشش هستید.

فال روزانه,طالع بینی روزانه,سایت فال روزانه,فال روزانه 2

فال روزانه آبان

امروز شما آنقدر از خودتان مطمئن هستید که شاید حتی به راه اندازی یک کسب و کار تازه فکر کنید. در حال حاضر شراکت با دیگران احتمال موفقیت شما را به طور جدی افزایش خواهد داد. امروز همچنین این فرصت را خواهید داشت که به آنهایی که برایتان بیش از هر کس دیگری ارزش و اهمیت دارند، از جمله خانواده و عشقتان بیش از قبل نزدیک شوید. اگر هنوز وارد یک رابطه عاطفی نشده اید، به احتمال زیاد به زودی نیمه گمشده تان را پیدا خواهید کرد. اعتماد به نفس تازه ای که پیدا کرده اید افراد جدیدی را به سوی شما جذب خواهد کرد که تأثیر مثبتی روی زندگی و آینده شما خواهند گذاشت. بیشترین بهره را از این فرصت فوق العاده ای که در اختیارتان قرار گرفته بکنید.

آبانی متفاوت ، یک ساعت قبل از خواب، تلویزیون را خاموش کرده، کارتان را کنار بگذارید و با آرامش کامل به مطالعه کتاب، حل جدول و یا بافتنی بپردازید.با آب گرم دوش بگیرید و به موزیک ملایمی نیز گوش دهید. این اعمال باعث می شوند تا به سرعت به خواب رفته و خواب آرامی را تجربه کنید.همه این موارد موجب می گردند تا روز بعد سرشار از انرژی و قوای بیشتری باشید.

فال روزانه,طالع بینی روزانه,سایت فال روزانه,فال روزانه 2

فال روزانه آذر

پولی که به صورت غیر منتظره به دست آورده اید شما را در رابطه با افزایش دادن دارایی هایتان و یا به دست آوردن سود بیشتر به فکر فرو برده است. شاید به فکر برخی سرمایه گذاری های جدید، به ویژه در زمینه مسکن بیفتید. سعی کنید در تصمیم گیری در این زمینه زیاد عجله نکنید و به اندازه کافی تحقیق و بررسی کنید، هر چقدر که دلتان بخواهد برای انجام این کار وقت خواهید داشت. شما رویاهای بزرگی برای آینده دارید و دلتان می خواهد ایده هایی که در ذهنتان دارید را با دیگران هم در میان بگذارید، اما به نفعتان است در انتخاب کلمات دقت کنید، در غیر این صورت در چشم دیگران همچون بچه ای به نظر می رسید که راجع به یک بازی که مناسب سنش نیست حرف می زند.

آذر ماهی تو دل برو ، اگر خود را با بسیاری از کارهایی که از آن ها لذت نمی برید سرگرم کرده اید، آگاه باشید که به زودی انرژی بدن تان را از دست خواهید داد!
به طور مثال در دفترچه خود ذکر کنید که شما باید حتما وقتی را به خود اختصاص دهید تا به پیاده روی بپردازید و برای مدتی از کارهای دیگر دست بکشید.

فال روزانه,طالع بینی روزانه,سایت فال روزانه,فال روزانه 2

فال روزانه دی

امروز سعی کنید در محل کارتان مواظب حرف هایی که می زنید باید، در غیر این صورت ممکن است سوء تفاهم هایی به وجود بیایند که برایتان دردسر ایجاد خواهند کرد و شاید حتی از حرف ها و نظراتی که می دهید بر علیه خودتان استفاده شود. بهتر است بیشتر وقتتان را پشت میزتان بگذرانید و زیاد با بقیه حرف نزنید. حالا که پس از تمام تلاش هایی که کرده اید جای خود را در دنیای اطرافتان پیدا کرده اید، شاید بتوانید دیگر وقتی را هم برای پرداختن به علایق شخصیتان کنار بگذارید. این علایق شخصی می توانند هر چیزی از یک سفر دور دنیا گرفته تا بازگشت به دانشگاه یا نوشتن یک کتاب باشند. با خیال راحت و سر فرصت تصمیمتان را در این رابطه گرفته و برای آن برنامه ریزی کنید.

دی ماهی باوقار ، اسم تمامی افرادی را که از آن ها دلگیر و عصبانی هستید بنویسید و برای هر کدام یک نامه با عنوان ” بخشش ” تهیه نمایید. مشغول بودن به اتفاقات گذشته فقط توان و نیرو را هدر می دهد. دیگران را همان طور که هستند بپذیرید و سعی نکنید آن ها را تغییر دهید. ” دقت کنید که این نامه را برای آن ها نفرستید و فقط نزد خودتان نگه دارید.

فال روزانه,طالع بینی روزانه,سایت فال روزانه,فال روزانه 2

فال روزانه بهمن

موفقیت و خوش شانسی در رابطه با مسائل مالی در حال حاضر باعث خوشحالی بسیاری در شما شده اند. اعتماد به نفس در وجود شما موج می زند و دوستان خوبتان دورتان را گرفته اند و شاید حتی در محل کار و محیط اطرافتان نیز مورد تایید و تشویق قرار گرفته باشید. با این همه ممکن است چند بدشانسی کوچک در طول روز برایتان پیش بیایند که نباید اجازه دهید حال و هوای خوبتان را بهم بزنند. امروز شاید ناگهان به فکر یک مسافرت هر چند کوتاه مدت بیفتید، اما در حال حاضر بهتر است تمرکزتان را روی کارتان بگذارید و دور سفر رفتن را خط بکشید.

بهمن ماهی همیشه دلسوز ، گوش سپردن به اخبار ناراحت کننده و ملال آوری که در رابطه با آتش سوزی و مرگ و غیره هستند، برای مدتی طولانی، تاثیری نامناسب بر ذهن تان خواهد گذاشت و تمام انرژی ذهنی شما را مصرف خواهد کرد.

فال روزانه,طالع بینی روزانه,سایت فال روزانه,فال روزانه 2

فال روزانه اسفند

هنوز تا آخر هفته خیلی مانده است، اما شما احساس می کنید که باتری هایتان دارند تمام می شوند. لزومی ندارد دنیا را فتح کنید، کارهای روزمره تان را انجام داده و پس از آن حتما زمانی را به خوش گذرانی با دوستانتان اختصاص دهید تا بتوانید فردا انرژیتان را باز یابید. امروز همراهی دوستان نزدیکتان در فعالیت های گروهی و اجتماعی به شما حال بسیار خوبی خواهد بخشید و احساس سلامتی، خوش شانسی و خوشحالی خواهید کرد و دلتان می خواهد ساعت های زیادی را در کنار آنها بگذرانید. شاید برخی اتفاق های کوچک، مثل فراموش کردن برخی از وسایلتان و یا گم کردن راه، برایتان پیش بیایند، اما در کل روز خوبی را پشت سر خواهید گذاشت.

اسفندی عزیز دُردانه ، تفکر مثبت موجب می‏ شود که افراد بیشتری به طرف شما جذب شوند، زیرا هر کسی دوست دارد نزد فردی باشد که خوشحال و شاداب است.تلقین بسیار موثر است. البته مطمئنا خیلی سخت است که در شرایط سخت و دشوار، لبخند بزنید، اما تحمل کنید و این کار را ادامه دهید، آن وقت خواهید دید که چه اتفاقی می‏افتد.

فال روزانه,طالع بینی روزانه,سایت فال روزانه,فال روزانه 2

فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۱۷ مهر ۹۶

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.