رویان

مدل لباس ، آشپزی ، فال ، عکس پروفایل ، عکس های خفن و جالب ، بیوگرافی بازیگران

رویان

مدل لباس ، آشپزی ، فال ، عکس پروفایل ، عکس های خفن و جالب ، بیوگرافی بازیگران

فال روزانه 5 ابان 96

فال روزانه,فال امروز,فال فردا,فال روز,daily omen

فال روزانه و هر روز خود را در رویونیز مطالعه کنید. امیدواریم از خواندن فال امروز خود لذت ببرید. با ما همراه باشید.

فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه,طالع بینی روزانه,سایت فال روزانه,فال روزانه 2

فال روزانه فروردین

امروز مجبور خواهید بود با مخالفت های یک نفر روبرو شوید این مخالفت از جانب کسی است که از بزرگترهای شما بوده و یا مقام مافوقتان است. هرچند گوش کردن به حرف های این شخص اهمیت بسیاری دارد، اما اگر آنچه که می گویند مربوط به کار، زندگی شخصی و یا روش زندگیتان باشد این فقط خود شما هستید که باید در مورد آن تصمیم بگیرید. همیشه هر کاری هم که بکنید بالاخره یک نفر با شما مخالفت خواهد کرد، پس ضمن احترام گذاشتن به طرف مقابلتان همان کاری را بکنید که خودتان صلاح می دانید. سعی کنید در حرف های کسی که دوست دارید دنبال تکه و کنایه نباشید، در غیر این صورت با یک سوء تفاهم بی مورد روز خودتان و عشقتان را خراب خواهید کرد.

دوست فروردینی ، دوستان نادرست را کنار بگذارید
با آدم‌های نادرست نشست و برخاست نکنید و هیچوقت برای بودن با کسی که ارزش شما را نادیده می‌گیرد اصرار نورزید. یادتان باشد آنهایی که در زمان خوشی کنار شما می‌مانند هیچوقت قابل اعتماد نیستند. مهم کسانی هستند که در ناخوشی‌ها و ناملایمات زندگی کنارتان بوده و می توان آنها را دوستان واقعی نامید.

فال روزانه,طالع بینی روزانه,سایت فال روزانه,فال روزانه 2

فال روزانه اردیبهشت

کمی تنهایی برای همه واجب و ضروری است، اما باید حواستان را جمع کنید که در انزوا فرو نروید و روابط اجتماعی خود را به خطر نیندازید. با خودتان فکر کنید و ببینید چه چیزی باعث شده است که بخواهید از دیگران فاصله بگیرید و سعی کنید این دلیل را از میان بردارید و یا جایگزینی برای آن پیدا کنید. اگر دوستان و یا اعضای خانواده از شما دعوت کردند تا در کنار آنها باشید حتما این دعوت را بپذیرید تا حال و هوایتان عوض شود و از بودن با آنها لذت ببرید. شماهایی که چند وقت از تمام شدن رابطه عاطفیتان می گذرد حالا دیگر باید دست از عزاداری برای عشق از دست رفته تان بردارید و باور کنید که حتما این پایان برای شما آغازی تازه به همراه خواهد داشت.

اردیبهشتی دوست داشتنی ، از مشکلاتتان فرار نکنید،نیازهای خودتان را پنهان نکنید و به خودتان دروغ نگویید. دردناک‌ترین مسئله این است که وقتی شدیدا درگیر دوست داشتن دیگران هستید، خودتان را فراموش می کنید و یادتان می‌رود که شما هم فردی منحصر بفرد هستید.باید به دیگران کمک کنید اما در کنار آن از خودتان غافل نشوید.

فال روزانه,طالع بینی روزانه,سایت فال روزانه,فال روزانه 2

فال روزانه خرداد

شما به طور ذاتی از این که در آینده موفقیت های بزرگی در انتظارتان هستند اطمینان کامل دارید و با رضایت کامل حاضر هستید برای به دست آوردن آن چه که می خواهید صبر کنید. با این حال کاسه صبرتان کم کم دارد لبریز می شود و برای رسیدن به خواسته هایتان بیقراری می کنید. نگرش مثبت خود را تحت هیچ شرایطی از دست ندهید، زیرا مثبت نگری نسبت به نگرش منفی و نا امیدانه اثرات سازنده تری خواهد داشت. امروز حسادت خیلی زود به سراغتان خواهد آمد، اما با نگاهی به ریشه این احساستان خواهید دید که دلیل آن چیزی جز عدم احساس امنیت نیست. اما دلیل این عدم اعتماد به نفس و امنیت چیست؟ شاید وقت آن رسیده که به طو جدی به دنبال جواب این سوال باشید.

خردادی عزیز ، از اشتباه کردن نترسید،اینکه کاری انجام دهید اما اشتباه کنید، بهتر از این است که هیچ کاری انجام ندهید. خودتان را بخاطر اشتباهات گذشته‌تان سرزنش نکنید.ممکن است فرد نادرستی را در گذشته دوست داشته‌اید و بخاطر مسائل نادرستی گریه کرده‌اید اما هر اتفاق بدی هم که بیفتد، اشتباهات به ما کمک می‌کنند فرد یا چیزهایی را پیدا کنیم که برایمان مناسب هستند.

فال روزانه,طالع بینی روزانه,سایت فال روزانه,فال روزانه 2

فال روزانه تیر

امروز اعتماد به نفستان در مورد ظاهرتان پایین است، اما بهتر است به فکر این که کجایتان را عمل زیبایی کنید نیفتید. اگر بخواهید خودتان را وارد این فازها کنید هم هزینه فراوانی روی دست خودتان خواهید گذاشت و هم به احتمال زیاد نتیجه ای که می گیرید منفی خواهد بود. به جای این کارها بهتر است سعی کنید با ظاهر خودتان کنار بیایید. اگر خودتان را همین طوری که هستید نپذیرید حتی اگر همه عمل های جراحی زیبایی را انجام دهید هم بالاخره موفق خواهید شد ایرادی در وجود خودتان پیدا کنید. امروز شما می توانید خیلی خوب نقاط ضعف و مشکلات موجود در رابطه عاطفی خود را ببینید، از این فرصت به جای ایرادگیری، برای بهبود بخشیدن به رابطه خود استفاده کنید.

تیر ماهی باهوش ، خوشبختی خریدنی نیست،سعی نکنید خوشبختی را بخرید. خیلی از چیزهایی که آرزو داریم داشته باشیم گران هستند. اما حقیقت این است که چیزهایی که واقعاً ما را خوشحال و راضی می‌کنند مانند عشق، خنده و تلاش در جهت علایقمان کاملاً رایگان‌ هستند.سعی نکنید برای خوشبختی‌تان به دیگران تکیه کنید. اگر با کسی که درونتان است خوشبخت و شاد نباشید، با هیچ رابطه با دوامی هم خوشحال و راضی نخواهید بود.

فال روزانه,طالع بینی روزانه,سایت فال روزانه,فال روزانه 2

فال روزانه مرداد

امروز احساس حسادت در وجود شما برافروخته شده و دارد به شدت آزارتان می دهد. اولین قدم برای مبارزه با این احساس این است که بفهمید چه چیزی و چرا باعث ایجاد احساس عدم امنیت در شما می شود. معمولا حسادت ریشه هایی عمیق تر و جدیتر از آن چیزی دارد که در ظاهر امر به نظر می رسد. اگر نسبت به طرف مقابلتان اعتماد ندارید بهتر است سعی کنید این مشکلتان را حل کنید. امروز نیم نگاهی به آینده ممکن است برای شما کمی نگران کننده باشد، اما بهتر است به هر گونه انرژی منفی یک «نه» محکم گفته و از روز تعطیلتان لذت برده و از ته دل بخندید. فردا و پس فردا و تمام هفته برای فکر کردن به آینده وقت خواهید داشت.

مردادی عاشق، وقت تلف نکنید،فکر نکنید آماده‌ نیستید. هیچکس هیچوقت وقتی فرصتی پیش می‌آید، کاملا آماده نیست چرا که بیشتر موقعیت‌های عالی زندگی ما را مجبور می‌کند که فراتر از محدوده امن خود قدم برداریم و این یعنی احساس راحتی نخواهیم داشت.
به دلایل نادرست درگیر هیچ ارتباطی نشوید. روابط باید هوشمندانه انتخاب شوند. تنها بودن خیلی بهتر از این است که با فردی نادرست باشید. توجه داشته باشید که هیچ نیازی به عجله کردن نیست.

فال روزانه,طالع بینی روزانه,سایت فال روزانه,فال روزانه 2

فال روزانه شهریور

با وجود این که خودتان مطمئن هستید که آینده ای خیلی بهتر از اکنون در انتظارتان است، فعلا کاری در این رابطه از دست شما ساخته نیست، پس سعی کنید تمرکزتان را روی زمان حال بگذارید. امروز هنر و صنایع دستی برای شما بسیار جالب هستند. حتی اگر معمولا بیشتر به سمت ورزش گرایش داشته باشید هم امروز جنبه هنرمند وجودتان فعال شده است و حتی اگر خودتان اهل انجام فعالیت های هنری نباشید هم دلتان می خواهد از آثار هنری خلق شده توسط دیگران لذت ببرید. شاید هم بد نباشد دلتان را به دریا زده و حتی اگر اعتماد به نفس کافی برای انجام کارهای هنری ندارید هم شانستان را امتحان کنید. شاید بتوانید از این طریق به استعدادی نهفته در وجود خود پی ببرید

شهریوری خاص ، به دیگران حسادت نکنید. حسادت هنر شمردن نعمت‌های دیگران به جای نعمت‌های خودتان است و باید قدر داشته هایتان را بدانید.دست از شکایت و دلسوزی برای خودتان بردارید و کینه‌ توزی نکنید. زندگیتان را با نفرت پیش نبرید چون آخر کار خودتان را خیلی بیشتر از کسانی که از آنها نفرت دارید، اذیت خواهید کرد.بخشش به این معناست که اجازه نمی‌دهید دیگران با اعمال خود خوشبختی شما را نابود کنند.

فال روزانه,طالع بینی روزانه,سایت فال روزانه,فال روزانه 2

فال روزانه مهر

امروز کنار آمدن با دیگران می تواند کار سختی باشد و به جای تسلیم شدن در برابر خواسته های دیگران ترجیح می دهید خودتان را از جمع آنها کنار کشیده و در خلوت تنهاییتان فرو بروید. اگر بودن در کنار دیگران برایتان آزار دهنده است و می توانید کمی تنها بمانید حتما همین کار را بکنید، در غیر این صورت سعی کنید صبور باشید و جلوی دهانتان را گرفته و درگیر بحث با دیگران نشوید. امروز شاید با خودتان فکر کنید که بهتر است کمی به خودتان استراحت بدهید و بیخیال کارهایی شوید که در منزل باید انجام دهیدف اما باور کنید اگر از این روز تعطیل برای انجام آنها استفاده نکنید در طول هفته بار انجام این کارها چند برابر خواهد شد.

مهری پر مهر و محبت ، هنگام تصمیم گیری ابتدا نباید بپرسی، از این کار چه نفعی عایدم خواهد شد؟
پرسش درست این است که : چه کاری به نفع همه است؟
خانه زمانی مستحکم خواهد شد که همة دیوارهایش استوار باشند.

فال روزانه,طالع بینی روزانه,سایت فال روزانه,فال روزانه 2

فال روزانه آبان

امروز شما بسیار حساس شده اید و کوچک ترین چیزها هم می توانند چشمانتان را پر از اشک کنند. اگر احساس می کنید نیاز به گریه کردن دارید سعی نکنید جلوی خودتان را بگیرید، این کار باعث احساس رهایی و آرامش شما خواهد شد. این حالت موقتی است و تا فردا خیلی سرحال تر خواهید بود و اوضاع برایتان خیلی بهتر خواهد شد. در حالی که دیگران دارند برای تفریح و خوش گذرانی برنامه ریزی می کنند، اما شما ترجیح می دهید در خانه بمانید و کمی استراحت کنید، با توجه به شرایط روحیتان شاید خودتان فکر کنید این کار به نفعتان است، اما اگر به جمعی دوستانه دعوت شدید خودتان را از شرکت در آن و گرفتن انرژی مثبت از عزیزانتان محروم نکنید.

آبانی متفاوت ، اگر طرحی در عمل مشکل تر از آن شد که فکر می کردی،
دلسرد نشو.همه چیز این دنیا همین طور است،
خصوصاً اگر ارزشمند باشد.
لاجرم خود حبابی بیش نبود، زیبا اما توخالی.

فال روزانه,طالع بینی روزانه,سایت فال روزانه,فال روزانه 2

فال روزانه آذر

شما حرف های زیادی برای گفتن دارید و کارهای زیادی می خواهید انجام دهید. اما داشتن ایده های خوب تنها نیمیی از قضیه است و عملی کردن این ایده ها همیشه به آن سادگی ها هم که به نظر می رسد هم نیست. بحث کردن در مورد این ایده ها با افرادی که اطلاعات کافی در مورد آنها دارند و می توانند نظرات قابل اعتمادی در مورد آنها داشته باشند به شما کمک خواهد کرد تا از زاویه تازه ای به این موضوع نگاه کنید و تغییرات لازم را در آنها ایجاد کنید. فراموش نکنید که داشتن انگیزه و بلندپروازی برای رسیدن به اهدافتان خیلی خوب است، اما نه در حدی که تبدیل به وسواس شود و روی جنبه های دیگر زندگیتان اثرات منفی داشته باشد.

آذر ماهی تو دل برو ، مشکلات ما را قوی و به سمت
پیروزی های بزرگ تر هدایت می کنند.
کوهنوردی آسان نیست، اما منظره ای هم که
از قله کوه دیده می شود، بسیار زیباست.

فال روزانه,طالع بینی روزانه,سایت فال روزانه,فال روزانه 2

فال روزانه دی

با وجود این که از بودن در کنار دوستانتان لذت می برید هنوز در این فکر هستید که آیا این واقعا همان جایی است که باید باشید؟ هیچ مشکل خاصی در وضعیت فعلی شما وجود ندارد، اما به نظر می رسد که مشکلات و یا تغییراتی در پیش باشند که می توانند موقعیت فعلیتان را عوض کنند. خودتان را برای اتفاقی که نیفتاده است نگران نکنید و در کنار دوستان عزیز و وفادار خود شاد باشید. امروز به نفعتان است که هیچ کار بدون برنامه ریزی و حساب نشده ای را در برنامه هایتان قرار ندهید. در رابطه با هیچ چیزی، از کار گرفته تا روابط شخصیتان، بدون فکر و بررسی کافی تصمیم گیری نکنید و حواستان باشد که زود به دیگران اعتماد نکنید.

دی ماهی باوقار ، اراده ات را قوی کن.
خود را وارد به انجام کارهایی کن که برایت مشکل اند.
سپس آنها را با جدیت انجام بده.
بعد از مدتی خواهی دید که اراده ات همانند
گرزی فولادی سخت و درخشان شده است.

فال روزانه,طالع بینی روزانه,سایت فال روزانه,فال روزانه 2

فال روزانه بهمن

امروز با فکر کردن به بحث و درگیری هایی که این اواخر داشته و نقشی که در آن درگیری ها داشته اید خواهید دید آنقدرها هم مهم نبوده اند. تحلیل این وضعیت باعث خواهد شد بفهمید که باید در زمان بحث و جدل به احساسات خود غلبه کرده و با عقل و منطق رفتار کنید. اگر مشکلی دارید که تلاش های زیادی برای حل آن کرده و هنوز نتیجه نگرفته اید شاید وقت آن رسیده که تغییراتی جدی در روش مقابله خود با این مشکل ایجاد کنید. البته باید مواظب باشید و پیش از برداشتن هر قدمی همه جوانب را در نظر گرفته و با شخصی که مورد اعتمادتان است در مورد آن مشورت کنید. کم کم وقت آن رسیده که شروع به خانه تکانی کنید و تمام انرژی های منفی را از خانه خود بیرون کنید.

بهمن ماهی همیشه دلسوز ، با انرژی کامل روی کارهایت تمرکز کن.
شیشه های رنگی کلیسا، هنگام عبور نور از آنها
بسیار زیبا و درخشان می شوند.
کارهایت را هم اگر با انرژی انجام دهی،
شفاف و زیبا خواهند شد.

فال روزانه,طالع بینی روزانه,سایت فال روزانه,فال روزانه 2

فال روزانه اسفند

امروز می خواهید پس از یک هفته شلوغ و درهم و برهم و چالش های درونی و بیرونی کمی به خودتان استراحت بدهید و باتری هایتان را شارژ کنید. سعی کنید با کارهایی که می توانید در خلوت خودتان انجام دهید و یا فعالیت هایی که باعث آرامش ذهنتان می شوند خودتان را برای راه پر فراز و نشیبی که پیش رویتان دارید آماده کنید. امروز خلاقیت شما در درجه بالایی قرار دارد، پس سعی کنید این انرژی را در جه مثبتی به کار گرفته و تغییراتی در محیط زندگیتان ایجاد کنید که آن را برای شما و سایر اعضای خانواده خوشایندتر و راحت تر کند. حالا که چیزی تا سال جدید باقی نمانده است باید از روزهای تعطیل استفاده بیشتری بکنید

اسفندی عزیز دُردانه ، هنگامی که قصد انجام کاری را داری، از خود نپرس :
دیگران آن را چگونه و با چه روشی انجام داده اند ؟
بلکه بپرس : چگونه می توانم آن را درست و به بهتـــــــــرین وجه ممکن انجام دهم.
این را بدان که همواره حقیقتی تازه در انتظار کشف شدن است.
بدون احساس وجود این حقایق، کریستف کلمب
هرگز به آمریکا نمی رسید و گراهام بل تلفن را اختراع نمی کرد.

فال روزانه,طالع بینی روزانه,سایت فال روزانه,فال روزانه 2

فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۵ آبان ۹۶ و طالع بینی جمعه ۵ آبان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.