رویان

مدل لباس ، آشپزی ، فال ، عکس پروفایل ، عکس های خفن و جالب ، بیوگرافی بازیگران

رویان

مدل لباس ، آشپزی ، فال ، عکس پروفایل ، عکس های خفن و جالب ، بیوگرافی بازیگران

فال روز شنبه 1 مهر 96

فال روزانه,فال امروز,فال فردا,فال روز,daily omen

فال روزانه و هر روز خود را در رویونیز مطالعه کنید. امیدواریم از خواندن فال امروز خود لذت ببرید. با ما همراه باشید.

فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه,طالع بینی روزانه,سایت فال روزانه,فال روزانه 2

فال روزانه فروردین

خیالپردازی شما امروز گل می کند. ممکن است دلیل برخی افکاری که مدام در سر می پرورانید ترس های باقی مانده از گذشته شما باشد که بهتر است آنها را رها کنید و خودتان را بیش از این آزار ندهید. شما می توانید از قوه تخیل خود استفاده های بهتری کنید و آنها را برای بهبود زندگیتان به کار گیرید، به عنوان مثال کارهای عقب مانده خود را به اتمام برسانید یا برای آینده برنامه ریزی کنید. توصیه می کنیم قبل از هر اقدامی با افراد با تجربه نیز مشورت کنید. مطمئن باشید که اتفاقات خوبی در آینده برای شما رخ خواهد داد.

دوست فروردینی ، یکی از عوامل موفقیت داشتن مهارت است. هر چقدر مهارت‌های بیشتری داشته باشید، فرصت‌های بهتری برای رشد و پیشرفت در شغل‌تان خواهید داشت. شما می‌توانید از طریق مطالعه یا کسب تجربیات مختلف،‌ مهارت‌های‌ خود را افزایش دهید.

فال روزانه,طالع بینی روزانه,سایت فال روزانه,فال روزانه 2

فال روزانه اردیبهشت

شرکت در فعالیت های اجتماعی موجب تماس شما با افراد زیاد دیگری می شود که به نفع تان است. توصیه می کنیم ارتباط خود را با دوستان نزدیک و معمولی خود حفظ کنید. فردی وارد زندگی شما می شود و تغییرات اساسی را در روند زندگی تان ایجاد خواهد کرد. این که نظرات خود را صادقانه با دیگران در میان می گذارید، خیلی خوب است. دیگران نیز از این خصوصیت شما قدردانی می کنند. مدتی است که می خواهید با شریک زندگی تان در مورد موضوعی گفتگو کنید اما می ترسیدید که این گفتگو تبدیل به بحث و دعوا شود. این فکرهای واهی را رها کنید و برای صحبت کردن جلو روید. این کار ساده تر از آنچه فکرش را می کردید، انجام می شود.

اردیبهشتی دوست داشتنی ، پژوهش‌ها نشان می‌دهد، بالاترین میزان حقوق دریافتی متعلق به افراد تحصیل‌کرده یا دارای دانش و مهارت است. یک فرد تحصیل‌کرده با دانش، بینش و آگاهی نسبت به زمینه‌ی کاری خود، از روندها و تغییرات آن مطلع است؛ بنابراین آموزش مسئله‌ای است که در طول زندگی باید همواره مورد توجه قرار بگیرد.

فال روزانه,طالع بینی روزانه,سایت فال روزانه,فال روزانه 2

فال روزانه خرداد

رابطه رمانتیک شما با عشق زندگی تان باعث شده که به ظاهر خود اهمیت بیشتری دهید، شاید حتی تصمیم بگیرید در کلاس های ورزش ثبت نام کنید، رژیم غذایی خود را تغییر دهید، لباس های نو بخرید یا موهایتان را کوتاه کنید. شما با ظاهری جدید نه تنها خود که دیگران را نیز غافلگیر می کنید. راههای زیادی برای رسیدن به آرامش وجود دارد، همان طور که چیزهای زیادی برای گفتن هست. بنابراین موقعیت های مختلف را به خوبی بررسی کنید و بر اساس آن عمل کنید. اگر چیزی در زندگی شما را آزار می دهد، در مورد آن حرف بزنید.

خردادی عزیز ، شما این قدرت را دارید تا فارغ از هر مسیری که در آن هستید، مثبت‌اندیش باشید. باید سعی کنید در هر شرایطی جنبه‌ی مثبت ماجرا را ببینید و به پیش بروید. یک دیدگاه مثبت ذهنی هم در زندگی کاری و هم شخصی برای شما بسیار مفید خواهد بود.

فال روزانه,طالع بینی روزانه,سایت فال روزانه,فال روزانه 2

فال روزانه تیر

امروز توانایی و استعداد شما شکوفا می شود، می توانید از این فرصت استفاده کنید و به کارهایتان خلاقیت دهید یا در کلاس های مورد علاقه خود مانند موسیقی یا نقاشی شرکت کنید. امروز روزی است که باید قدم اول را بردارید، فقط کافی است انرژی و انگیزه خود را حفظ کنید و از نظر فیزیکی نیز آمادگی لازم را داشته باشید. به ایده هایی که مدتی است در سر می پرورانید، واقعیت دهید. اگر می خواهید به حقیقت پی ببرید همین امروز حرکت کنید و نتیجه آن را ببینید. مطمئن باشید شرایط شما از آنچه فکر را بکنید، بهتر خواهد شد.

تیر ماهی باهوش، این عادت به معنای اولویت‌بندی مناسب کارها و فعال بودن است و بهره‌وری را بالا می‌برد. ظرفیت شما برای افزایش میزان بازگشت به موقع سرمایه این امکان را به شما می‌دهد تا در زمان کمتر، دستاوردهای بیشتری داشته باشید. مرتب و منظم بودن و دقت داشتن در کارها باعث موفقیت می‌شود.

فال روزانه,طالع بینی روزانه,سایت فال روزانه,فال روزانه 2

فال روزانه مرداد

اطلاعاتی که از دوستانتان به دست آورده اید، انگیزه ای می شوند تا روی هدف هایتان بیشتر تمرکز کنید. ایده های زیادی در سر شما است که پس از مدت ها تلاش بالاخره امروز می توانید آنها را اولویت بندی کنید و قدم اول را بردارید. فقط حواس تان باشد قبل از اقدام به هر کاری، آنچه را که در مسیر بدان احتیاج دارید، فراهم کنید. سعی کنید زمان خود را با دویدن از این مکان به آن مکان تلف نکنید. در مورد رابطه با فردی مطمئن نیستید، اما با گفتگویی سازنده می توانید نقش و تاثیر یکدیگر را در زندگیتان پیدا کنید. منتظر یک سورپرایز از یکی از دوستان تان باشید.

مردادی عاشق، مدیریت پول و دارایی بسیار مهم است. اگر به میزان کافی پول داشته باشید می‌توانید از فرصت‌های پیش روی‌ خود استفاده کنید. برای مثال اگر از شغل‌تان رضایت نداشته باشید، اما به درآمد آن نیاز داشته باشید به راحتی نمی‌توانید موقعیت خود را تغییر دهید، اما اگر امکانات و گزینه‌های مختلفی پیش رو داشته باشید در این صورت قادر خواهید بود آزادانه‌تر عمل کنید.

فال روزانه,طالع بینی روزانه,سایت فال روزانه,فال روزانه 2

فال روزانه شهریور

امروز پر از اشتیاق، شور زندگی و هیجان هستید طوری که قادرید جهان را تکان دهید. شاید از اینهمه انرژی مثبت تعجب کنید اما بهتر است به جای وقت تلف کردن حرکت کنید. می توانید در یک کلاس ورزش ثبت نام یا پروژه ای را آغاز کنید. سعی کنید آن کاری را که خود به آن علاقه دارید انجام دهید و به نظرات دیگران توجه ای نکنید. ممکن است شریک زندگی تان از بسیاری از ایده های شما خوشش نیاید، اما به جای رها کردن آنها بهتر است در موردشان گفتگو کنید تا او نیز شرایط شما را بهتر درک کند.

شهریوری خاص ، گسترش دایره‌ی ارتباطات بسیار مهم است. این کار به زمان و تلاش زیادی نیاز دارد و شما باید دائما در حال افزایش میزان ارتباطات خود باشید. در این صورت با افراد زیادی آشنا خواهید شد که هر یک به نوبه‌ی خود می‌توانند در موقع لزوم به یاری شما بیایند و به موفقیت و پیشرفت‌تان کمک کنند.

فال روزانه,طالع بینی روزانه,سایت فال روزانه,فال روزانه 2

فال روزانه مهر

امروز قدرت و انرژی شما بسیار زیاد است طوری که قادر به انجام هر کاری که پیش رویتان قرار می گیرد، هستید. از این فرصت استفاده کنید تا پیشرفت های قابل ملاحظه ای را در زندگی خود ببینید. شما پر از شور و شوق هستید اما گاهی برای خود مرز و حدودیت هایی قائل می شوید که مانع از پیشرف تان می شود. بهتر است کمی راحت تر با مسائل برخورد کنید تا زندگی نیز به شما آسان بگیرد. در حال انجام کار پنهانی هستید، اگر این کار باعث آزار و اذیت یا حتی احساس نا امنی در شما می شود، بهتر است دیگران را نیز از نظرات خود آگاه کنید.

مهری پر مهر و محبت ، مانند انسان‌های موفق لباس بپوشید. این یک حقیقت است که ظاهر افراد بر زندگی‌شان اثر دارد و افراد بر اساس ظاهرشان قضاوت می‌شوند. یکی از بهترین‌ راه‌هایی که می‌توانید خودتان را به بهترین نحو به دیگران نشان دهید، ایجاد یک تصویر مثبت از خودتان است؛ بنابراین ارزش دارد که کمی از وقت‌تان را صرف رسیدن به ظاهرتان بکنید.

فال روزانه,طالع بینی روزانه,سایت فال روزانه,فال روزانه 2

فال روزانه آبان

امروز تمایل شما هم به عشق فرا زمینی افزایش می یابد. شاید تحت تاثیر معنویات شریک زندگی تان هستید و شاید هم دوست دارید که فضاهای جدید را تجربه کنید. هدف شما هر چه هست، تحت تاثیر حرف های اطرافیان قرار نگیرید و راه خودتان را بروید. شما فرد بسیار با احساسی هستید و توصیه می کنیم که این احساس و خلاقیت خود را از طریق کلام خود بروز دهید. به همان نسبت که در هر رابطه عاطفی غم و غصه است، آرامش و امید نیز وجود دارد پس امروز دست عشق زندگی تان را بگیرید و به او نشان دهید که چقدر به او اهمیت می دهید.

آبانی متفاوت ، خلاقیت یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت در زندگی است و بهترین راهی است که می‌توانید به کمک آن همراه با کار مداوم در سریع‌ترین زمان ممکن به اهداف خود دست یابید. به یاد داشته باشید گاهی داشتن تنها یک ایده می‌تواند منجر به ثروت‌آفرینی شود. اکنون تصور کنید، ایده‌های فوق‌العاده‌ای در سر دارید.

فال روزانه,طالع بینی روزانه,سایت فال روزانه,فال روزانه 2

فال روزانه آذر

شما عاشق عمل کردن هستید و این احساس در زندگی عاطفی شما نیز بروز می کند طوری که در کنار عشق زندگی تان چیزهای زیادی برای کشف کردن می یابید، بنابراین این فرصت را از دست ندهید. فقط توصیه می کنیم گاهی قبل از عمل کردن به حرف های شریک زندگی تان نیز گوش دهید. در حال انجام کاری هستید اما دوست ندارید کسی از کار شما سر درآورد. به راه خود ادامه دهید و پس از اتمام آن دیگران را در جریان قرار دهید. به زودی خبری از راه دور می شنوید که خستگی اخیرتان را کاملا به در خواهد کرد.

آذر ماهی تو دل برو ، نفس خود را کُشته و روح خود را احیا کنید.این مورد بسیار ساده است: کارهایی را انجام دهید که موجب شادی شما می‌شوند. فقط به این دلیل که موضوعی حس موفقیت به شما می‌دهد، نمی‌تواند عامل شادی و لذت شما نیز باشد. قطعاً، کارکردن تا دیر وقت شاید سودبخش باشد، اما نیرویی که صرف آن می‌شود گاهی با هیچ استراحت یا آرامشی جبران‌ نمی‌شود. کفش‌هایی که چشمتان دنبالش است را برای خودتان بخرید، برای خودتان بستنی بخرید یا تمام آخر هفته را فیلم‌های کلاسیک تماشا کنید. هر آنچه که دوست دارید، انتخاب ‌کنید، زیرا موجب شادی روح شما می‌شود، و بدین ترتیب مجبور نیستید فقط به کارهای واجب لیست خود پردازید.

فال روزانه,طالع بینی روزانه,سایت فال روزانه,فال روزانه 2

فال روزانه دی

امروز به یک میهمانی مهم دعوت خواهید شد، بهتر است آن را رد نکنید زیرا در این میهمانی با افرادی آشنا می شوید که می توانند به پیشرفت شما در زمینه شغلی یا دیگر زمینه هایی که به آن علاقه دارید، کمک کنند. سعی کنید در گفتگو با دیگران آنچه در ذهن تان می گذرد را از ته دل بیان کنید تا تاثیرگذارتر باشد. اگر امروز استرس به سراغ تان آمد، کمی ورزش کنید یا به موسیقی گوش دهید. چند وقتی است به همراه شریک زندگی تان تصمیم به انجام کاری دارید، بهتر است هر چه زودتر قدم اول را بردارید. شاید بهتر باشد از چیزهای کوچک آغاز کنید.

دی ماهی باوقار ، تحرک عامل حال خوب و کاهش استرس است و مطالعات نشان می‌دهد که از حافظه و مهارت تفکر محافظت می‌کند. خواه روی دوچرخه خود بپرید یا به سراغ دویدنی کوتاه بروید یا چند دقیقه یوگا انجام دهید، بدانید که تحرک می‌تواند استرس را کاهش دهد. ورزش صبحگاهی ضامن موفقیت روز شماست و تمرکز شما را بهبود می‌بخشد. گذشته از این، لازم است بدانید که افراد بسیار موفق حتماً روزانه ورزش می‌کنند. روزانه فقط ۱۰ دقیقه از زمان خود را به انجام فعالیت‌های ورزشی اختصاص دهید و به مرور تا ۳۰ دقیقه در روز افزایش دهید.

فال روزانه,طالع بینی روزانه,سایت فال روزانه,فال روزانه 2

فال روزانه بهمن

امروز مسیرتان کمی تغییر می کند، با افراد جدید یا دوستانی که مدت ها آنها را ندیده اید، ملاقات می کنید و این ملاقات در پیشرفت شغلی شما موثر واقع خواهد شد. بنابراین سعی کنید تمام تمرکزتان را بر آن بگذارید تا این فرصت را از دست ندهید. حتی اگر در راهی که می خواهید انتخاب کنید تردید دارید، باز هم به جلو حرکت کنید. در مورد مسائل عاطفی درست زمانی که فکر می کنید همه چیز خوب و سر جای خودش است، ناگهان یادتان می آید که به قول های خود عمل نکرده اید. اما نگران نباشید، با گفتگو با شریک زندگی تان و ابراز پشیمانی مشکل شما حل خواهد شد. با این کار احساس سبکی نیز خواهید کرد.

بهمن ماهی همیشه دلسوز ، احترامی که به دنبال اعتمادِ سایرین ایجاد شود، پایه و اساس قدرتمندی برای زندگی و روابط کاری و شخصی شماست. رعایت انضباط شخصی و داشتن صداقت باعث می‌شود، فرصت‌های زیادی به روی شما گشوده شود. وقتی دیگران شما را فردی امین و راستگو بدانند بیشتر به شما اعتماد خواهند کرد و شما را قبول خواهند داشت.

فال روزانه,طالع بینی روزانه,سایت فال روزانه,فال روزانه 2

فال روزانه اسفند

امروز احساسات شما کمی فوران می کند و نسبت به هر چیزی که می بینید عکس العمل نشان می دهید، فقط سعی کنید که در موقعیت های رسمی آن را کنترل کنید. شما ذاتا فردی رمانتیک و با انگیزه هستید که دوست دارید جهان اطراف تان را بیشتر بشناسید و مدام برای هدف تان تلاش می کنید. اگر به فکر مسافرت هستید درنگ نکنید، حال زمان خوبی برای گشت و گذار است. خوب است گاهی در مورد اعتقادات و احتیاجات خود سخن بگویید زیرا دیگران قادر به درک احساسات درونی شما نیستند. بهتر است به جای نشستن و منتظر عشق زندگی تان ماندن، بلند شوید و حرکت کنید. در غیر اینصورت در دریای ناامیدی غرق خواهید شد.

اسفندی عزیز دُردانه ، روی نقاط قوت افرادتان تمرکز کنید
بسیاری از ما عادت کرده‌ایم که بیشتر روی نقاط ضعف دیگران تمرکز کنیم و درنتیجه نقاط قوت آنها را نادیده می‌گیریم. یکی از وجوه تمایز مدیران موفق این است که عمده توجه خود را معطوف به نقاط قوت و توانایی‌های افرادشان معطوف می‌کنند و در کنار آن ضعف‌های آنها را نیز مورد توجه قرار می‌دهند و در راستای رفع آنها گام برمی دارند.

فال روزانه,طالع بینی روزانه,سایت فال روزانه,فال روزانه 2

فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۱ شهریور ۹۶ و طالع بینی شنبه ۱ مهر daily horoscope

دستور تهیه و طرز تهیه کلم پلو شیرازی مجلسی و خوشمزه

کلم پلو,طرز تهیه کلم پلو,طرز تهیه کلم پلو شیرازی,کلم پلو شیرازی با کلم برگ
آموزش مرحله به مرحله آشپزی و طرز تهیه کلم پلو مجلسی و خوشمزه

مواد لازم کلم پلو

کلم برگ یا کلم قمری : ۱ کیلو خرد شده
برنج : ۱ کیلو
گوشت چرخ کرده : ۳۰۰ گرم
سبزی : نیم کیلو (شوید، تره ، ترخان ، ریحان)
آرد نخودچی : ۴ قاشق غذاخوری
پیاز : ۲ عدد
نمک ، فلفل و زردچوبه : به مقدار لازم
آبلیمو : به مقدار لازم
روغن : به مقدار لازم

دستور تهیه کلم پلو,طرز تهیه کلم پلو شیرازی خوشمزه,نکات پختن کلم پلو,kalam polo

طرز تهیه کلم پلو,کلم پلو با مرغ,کلم پلو تهرانی,طرز تهیه کلم پلو بدون گوشت

طرز تهیه کلم پلو شیرازی

۱- ابتدا کلم ها را خوب بشویید و کاملا ریز خرد کنید و داخل مقداری آب بگذارید نیم ساعت خیس بخورد.
۲- بعد از خیس خوردن کلم ها ، وقتی آب آن ها رفت ، به همراه یک لیوان آب داخل قابلمه ریخته و بگذارید حدود نیم ساعت پخته و آبش کشیده شود.
۳- حالا سراغ پیاز رفته و یک عدد پیاز خرد شده را در روغن تفت دهید تا طلایی شود ، سپس کلم ها را به پیاز داغ افزوده و تفت دهید.
۴- نوبت اضافه کردن سبزی ها است، سبزی را که از قبل شسته و ساطوری خرد کرده اید را به کلم ها افزوده و تفت دهید تا کمی سرخ شوند و آب آن کشیده شود.
۵- سپس زردچوبه، زعفران و نمک و فلفل و مقداری آبلیمو به مواد کلم پلو اضافه کنید و بعد از کمی تفت دادن از روی حرارت بردارید.
۶- حالا می خواهیم کوفته قلقلی درست کنیم، یک عدد پیاز باقی مانده را رنده کرده و به گوشت چرخ کرده اضافه کنید. سپس آرد نخودچی ، نمک ، فلفل و زردچوبه را به آن افزوده و ورز دهید.
۷- گوشت خوب ورز داده را به صورت کوفته قلقلی های کوچک درآورده و در روغن داغ سرخ کنید.
۸- بعد از آماده شدن کوفته ها، برنج از قبل خیس خورده را آبکش کرده و کف قابلمه مقداری روغن بریزید ، ته دیگ دلخواه خود را ته قابلمه قرار داده و بعد یک لایه برنج ، یک لایه مایه کلم پلو و یه لایه کوفته قلقلی بگذارید و این کار را تکرار کنید. آخرین لایه برنج باشد.
۹- سپس در قابلمه را گذاشته و حرارت را ابتدا زیاد و سپس کم کنید و بگذارید کلم پلو دم بکشد.

طرز تهیه کلم پلو شیرازی و تهرانی خوشمزه با گوشت چرخ کرده و مرغ و سویا

دستور تهیه شیر کاکائو نذری به تعداد کم و زیاد

طرز تهیه شیر کاکائو , طرز تهیه شیر کاکائو نذری,طرز تهیه شیر کاکائو غلیظ
آموزش مرحله به مرحله تهیه نوشیدنی ها و طرز تهیه شیر کاکائو داغ و مجلسی

مواد لازم شیر کاکائو برای یک نفر

شیر : ۱ لیوان
پودر کاکائو : ۱ قاشق مربا خوری
شکر : ۱ قاشق مرباخوری

شیر کاکائو خانگی,دستور تهیه شیر کاکائو,نکات درست کردن شیر کاکائو نذری

مواد لازم شیر کاکائو نذری

نسبت بالا را به تعداد افراد افزایش دهید ، مثلا برای ۵۰ نفر :
شیر : ۵۰ لیوان
پودر کاکائو : ۵۰ قاشق مرباخوری
شکر : ۵۰ قاشق مرباخوری

قهوه اسپرسو,طرز تهیه قهوه اسپرسو,آموزش تصویری تهیه قهوه اسپرسو

شیر کاکائو, طرز تهیه شیر کاکائو مجلسی,طرز تهیه شیر کاکائو به مقدار زیاد

طرز تهیه شیر کاکائو

۱- ابتدا پودر کاکائو و شکر را با هم مخلوط کرده و سپس مقداری شیر به آن اضافه کنید. مقدار شیر تا حدی باشد که شکر در شیر حل شود.
۲- مخلوط را کاملا هم بزنید. سپس روی شعله گاز قرار داده و آرام آرام هم بزنید تا کاکائو نیز در شیر کاملا حل شود.
۳- بعد از یکدست شدن شیر کاکائو ، شعله را خاموش کنید. دقت کنید اصلا نباید گلوله گلوله باشد. چند ثانیه منتظر بمانید تا شیر کاکائو کمی سرد شود، سپس بقیه شیر را به آن اضافه کنید و هم بزنید.

شربت زعفران , طرز تهیه شربت زعفران , طرز تهیه شربت زعفران نذری

طرز تهیه شیر کاکائو خوشمزه,مواد لازم برای شیر کاکائو,شیر کاکائوی نذری و هیئتی
آموزش مرحله به مرحله تهیه نوشیدنی ها و طرز تهیه شیر کاکائو غلیظ نذری

فوت و فن درست کردن شیر کاکائو
نکته ۱: با توجه به ذائقه خود به شیرینی و تلخی شیر کاکائو می توانید نسبت شکر را کاهش یا افزایش دهید.
نکته ۲: مرغوب بودن پودر کاکائو در کیفیت شیر کاکائو بسیار اهمیت دارد ، پودر کاکائو قهوه‌ای تیره مایل به قهوه‌ای سوخته است و بهتر است از جای معتبر تهیه شود.
نکته ۳: شیر کاکائو نیز مانند شربت زعفران از جمله نوشیدنی های محبوب ایام عزاداری و نذری می باشد.

شیر کاکائو خانگی,دستور تهیه شیر کاکائو,نکات درست کردن شیر کاکائو نذری

طرز تهیه شیر کاکائو غلیظ و خوشمزه و داغ مجلسی و نذری

طرز تهیه عدس پلو به چند روش مختلف با مرغ و گوشت و سویا

طرز تهیه عدس پلو,عکس پلو نذری,طرز تهیه عدس پلو ساده,عدس پلو با مرغ
آموزش مرحله به مرحله آشپزی و طرز تهیه عدس پلو نذری

مواد لازم عدس پلو

گوشت چرخ کرده : ۱ کیلو
برنج : ۴ پیمانه
کشمش پلویی : ۱ پیمانه
تخم مرغ : ۱ عدد
پیاز : ۲ عدد
عدس : ۲ پیمانه
نمک و فلفل و زعفران : به مقدار لازم
خلال پسته : نصف پیمانه
خلال بادام : نصف پیمانه
دارچین : به مقدار لازم
کره : ۱۲۰ گرم

*این مقدار مواد برای ۵ نفر کافی می باشد.

دستور تهیه عدس پلو,عدس پلو با گوشت چرخ کرده,عدس پلو با کوفته قلقلی

عدس پلو مجلسی,عدس پلو با سویا,طرز تهیه عدس پلو بدون گوشت,ادویه عدس پلو

طرز تهیه عدس پلو

۱- ابتدا از قبل برنج را خیس کنید ، عدس ها را پاک کنید و بشویید و با مقداری آب و نمک بپزید.سپس آبکش کرده و بگذارید آبش برود.
۲- پیاز را رنده کنید و با گوشت چرخ کرده مخلوط کنید ، سپس تخم مرغ و زردچوبه را به آن افزوده و خوب ورز دهید تا چسبناک شود.
۳- حالا مواد را به صورت کوفته قلقلی های کوچک درآورده و در روغن داغ سرخ کنید.
۴- در این مدت برنج را آبکش کرده و مقداری آب سرد روی آن بریزید.
۵- بعد از آماده شدن کوفته قلقلی ها ، مقداری آب روغن کف قابلمه بریزید، سپس یک لایه برنج ، یک لایه عدس ، یک لایه کوفته و یک لایه مخلوط کشمش ، ادویه پلویی ، دارچین و زعفران آب کرده بریزید و این کار را تکرار کنید.
۶- سپس در قابلمه را بگذارید ، حرارت را زیاد کنید و بعد از ۵ دقیقه شعله را کمک کرده و بگذارید تا عدس پلو دم بکشد.
۷- برای تزئین عدس پلو می توانید در هنگام سرو ، روی آن را با خلال پسته و بادام به شکل دلخواه تزئین نمایید./ یمونا

طرز تهیه چلو گوشت,چلو گوشت نذری,طرز تهیه چلو گردن,چلو گوشت با گوشت گوساله

عدس پلو نذری

عدس پلو از غذاهای محبوب نذری است که در ایام محرم و مناسبت های مختلف سرو می شود. برای تهیه عدس پلو برای ۲۰۰ نفر نسبت مواد را به صورت زیر تهیه کنید:
برنج : ۲۵ کیلو >> عدس ایرانی : ۱۵ کیلو >> کشمش : ۴ کیلو >> گوشت چرخ کرده : ۶ کیلو >> پیاز داغ آماده : ۱/۵ کیلو >> روغن جامد : ۵ کیلو >> زعفران و دارچین و ادویه : به مقدار لازم >>mamisite.com

پیراشکی گوشت , طرز تهیه پیراشکی مرغ , پیراشکی در فر , طرز تهیه پیراشکی خوشمزه

طرز تهیه عدس پلو مجلسی با مرغ,عدس پلو با سویا,طرز تهیه عدس پلو بدون گوشت,عدس پلو برای تعداد زیاد
آموزش مرحله به مرحله آشپزی و طرز تهیه عدس پلو با گوشت چرخ کرده

عدس پلو با سویا

اگر تمایل دارید عدس پلو بدون گوشت و با سویا تهیه کنید مراحل زیر را انجام دهید:
۱- ابتدا نصف پیمانه سویا را داخل آب گرم بریزید تا حدود ۳۰ دقیقه خیس بخورد، سپس آن را به مدت ۵ دقیقه جوشانده و آبکش کنید.
۲- پیاز خرد شده را در روغن تفت دهید، سویا را به پیاز داغ افزوده و تفت دهید تا کمی سرخ شود. سپس نمک و فلفل و زردچوبه را به آن اضافه کنید.
۳- عدس را که از قبل در آب جوش پخته اید به سویا افزوده و تفت دهید ، در آخر هم ادویه پلویی را اضافه کنید.
۴- بعد از آبکش کردن برنج ، مقداری از برنج را با زعفران مخلوط کنید، برنج ، مایه عدس پلو و برنج زعفرانی را به به صورت لای به لای در قابلمه بریزید و دم کنید.

طرز تهیه لوبیا پلو,لوبیا پلو مجلسی,لوبیا پلو با گوشت تکه ای,لوبیا پلو نذری

عدس پلو با مرغ

می توان به جای سویا یا گوشت چرخ کرده از سینه مرغ استفاده کرد ، در اینصورت باید سینه مرغ را جداگانه آب پز کنید و پس از ریش ریش کردن در پیاز داغ تفت دهید، بقیه مراحل مشابه قبل می باشد.

دستور تهیه عدس پلو,عدس پلو با گوشت چرخ کرده,uns \g,

طرز تهیه عدس پلو نذری و مجلسی با گوشت چرخ کرده ، مرغ و سویا

دستور تهیه چلو گوشت خوشمزه نذری

طرز تهیه چلو گوشت,چلو گوشت مجلسی,چلو گوشت نذری
آموزش مرحله به مرحله آشپزی و طرز تهیه چلو گوشت مجلسی خوشمزه

مواد لازم چلو گوشت

گوشت گردن : ۱ عدد (گوسفند یا گوساله)
رب گوجه فرنگی : ۲ قاشق غذاخوری
پیاز : ۲ عدد
آب لیمو تازه : ۱ قاشق غذاخوری
نمک ، فلفل ، زعفران ، دارچین ، برگ بو : به مقدار لازم

چلو گوشت,تزیین چلو گوشت,چلو گوشت با گوشت گوسفندی,چلوگوشت

طرز تهیه چلو گوشت رستورانی,چلو گوشت محرم,طرز تهیه چلو گوشت مجلسی

طرز تهیه چلو گوشت

۱- ابتدا پیازهای نگینی خرد شده را داخل روغن داغ در قابلمه ریخته و تفت دهید تا کمی طلایی و نرم شود.
۲- سپس گوشت را به پیاز افزوده و مقداری نمک و فلفل و ادویه به آن بپاشید و کمی تفت دهید تا گوشت رنگش تغییر کند.
۳- حالا رب گوجه را به گوشت افزوده و باز هم تفت دهید، سپس مقداری آب به قابلمه اضافه کرده و شعله گاز را روی متوسط قرار دهید.
۴- در حین پختن گوشت ، ۳ حبه سیر ، برگ بو ، مقداری دارچین نیز به گوشت اضافه کنید. سپس بگذارید حدود ۳ ساعت گوشت بپزد.
۵- اگر در طول پخت ، آب گوشت کشیده شد می توانید مقداری آب جوش به آن اضافه کنید و منتظر بمانید تا گوشت خوب مغز پخت شود.
۶- در لحظات آخر پخت گوشت مقداری زعفران و نمک به آن اضافه کنید. بعد از پختن گوشت و در حالیکه ۱ پیمانه آبگوشت در آن هست آن را از روی شعله بردارید.
۷- چلو گوشت شما آماده است ، می توانید آن را با برنج یا باقالی پلو میل کنید.

طرز تهیه باقالی پلو با گوشت,باقالی پلو با ماهی,باقالی پلو با مرغ

طرز تهیه چلو گوشت با گوشت گوساله,طرز تهیه چلو گردن,چلو گوشت ساده
آموزش مرحله به مرحله آشپزی و طرز تهیه چلو گوشت نذری و رستورانی

فوت و فن پختن چلو گوشت
نکته ۱ : چلو گوشت از جمله غذاهای معروف و خوش خوراک ایرانی است که در مراسم مختلف از جمله عروسی ها و نذری ماه محرم سرو می شود. البته به عنوان نذری مانند قیمه و عدس پلو و قورمه سبزی مشهور نمی باشد اما نسبتا پرطرفدار است.
نکته ۲: دقت کنید مقدار دارچین را خیلی زیاد استفاده نکنید زیرا طعم حلیم می گیرد.
نکته ۳: مقدار آبگوشت باقی مانده را می توانید به همراه غذا سرو کنید.
نکته ۴: این مقدار مواد حدودا برای ۴ نفر کافیست ، برای تعداد بیشتر و نذری، نسبت آن را به نسبت افراد افزایش دهید.
نکته ۵: در میان انواع چلو گوشت ، چلو گوشت پسران کریم بسیار مشهور است.

طرز تهیه باقالی پلو با گوشت,باقالی پلو با ماهی,باقالی پلو با مرغ

طرز تهیه چلو گوشت مجلسی نذری و رستورانی با گوشت گوساله و گوسفند